Klantenservice

  • Bestellen & Betalen

    Elke werkdag worden de bestellingen van iTennis.nl verwerkt. Bestellingen die voor 16.00 uur zijn besteld en betaald, worden indien ze op voorraad zijn, dezelfde dag nog verstuurd. Wanneer een product niet direct leverbaar is, wordt het zodra het artikel weer op voorraad is, dezelfde dag nog verstuurd.

    Tijdens het bestellen van een artikel krijgt u te zien of het product direct leverbaar is en het beschikbare aantal. Als een artikel direct leverbaar is, dan is het product bij ons op voorraad (ook in de winkel). Als een artikel niet op voorraad is, ziet u hier de verwachte levertijd. Als het artikel is uitverkocht, kan het niet meer door ons besteld en geleverd worden. Staat een product op uitverkocht maar heeft u precies dat artikel nodig. Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen dan ons best doen om te kijken of het gevraagde artikel nog leverbaar is. Vermeld daarbij goed het artikelnummer, kleur, naam van het product en de gezochte maat.

    U kunt bij ons per iDeal, creditcard of via vooruitbetaling (elektronische overboeking) betalen. Bij iDeal betaalt u in uw eigen vertouwde bankomgeving. MultyiSafePay handelt voor ons alle iDeal betalingen af.

    Meer weten over iDeal? Ga naar www.ideal.nl

  • Verzending & Bezorging

    Wij verzenden onze pakketten met PostNL. De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 5,95. Bij bestellingen boven de € 49,- worden geen verzendkosten berekend. De verzendkosten voor België bedragen € 14,95. Bij bestellingen boven de € 100,- zijn de verzendkosten € 9,95. Bij bestellingen boven de € 200,- worden geen verzendkosten berekend. Uiteraard kunt u uw bestelling altijd kosteloos afhalen in onze winkel: Lierweg 61, 2678 CT, De Lier.

    Vandaag besteld, morgen in huis
    Als u voor 16:00 uur een bestelling bij ons plaatst en deze direct via iDeal of creditcard betaald, wordt uw pakket dezelfde dag nog verstuurd. Uw pakket wordt de eerste werkdag na de dag van bestelling bij u aangeboden. Vaak ziet u al een tijdsvak van 2-3 uur wanneer het pakket waarschijnlijk wordt aangeboden. Wanneer wij uw pakket hebben verstuurd, krijgt u van ons een email met daarin de Track & Trace code om uw pakket te volgen.
    Wanneer één of meerdere producten niet op voorraad zijn, ziet u bij de bezorgopties dat de verwachtte bezorgdatum een paar dagen later is

    Bezorgdatum of avondbezorging kiezen.
    Als extra service kunt er ook voor kiezen om het pakket tot 14 dagen later en eventueel 's avonds te laten bezorgen. Wanneer het pakket zo klein is dat het door de brievenbus kan, ziet u deze optie niet. U hoeft er dan ook niet voor thuis te blijven.

    Afhalen bij PostNL punt
    Een optie is ook om uw bestelling bij het postkantoor of postnl punt op te halen. De Jumbo, Karwij, Bruna, Gamma en AlbertHeijn zijn vaak PostNL punten met ruime openingstijden. U pakket ligt dan vanaf 16:00 de volgende werkdag klaar op het gekozen PostNL punt.
    Als het pakket na 7 dagen niet is opgehaald, gaat het 
    Tijdens het bestelproces ziet u de dichtsbijzijnde PostNL punten. Wanneer het pakket zo klein is dat het door de brievenbus kan, ziet er deze optie niet. U hoeft er dan ook niet voor thuis te blijven.

    Zaterdagbezorging
    PostNL bezorgt ook op zaterdag pakketten, dus als u vrijdagmiddag bestelt, heeft u grote kans dat u het pakket zaterdag al in huis heeft.
     
    Aflevering bij de buren
    Is er op het afleveradres niemand aanwezig dan biedt PostNL het pakket aan bij de buren. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Laat dat ons dan even weten en dan zorgen wij er voor dat PostNL het niet aflevert bij de directe buren wanneer er bij u niemand thuis is.

    Niemand thuis
    Als afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, wordt het pakket op een later tijdstip een tweede keer aangeboden. Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u het pakket binnen 2 weken op het Postkantoor afhalen.

    Brievenbuspakket
    Wanneer de bestelde artikelen door de brievenbus kunnen, worden ze in een dunne doos verstuurd. U ontvangt nog steeds een track&trace code, u hoeft er alleen niet voor thuis te blijven.
    In dat geval kunt u niet kiezen voor een latere bezorging, afhalen bij een PostNL locatie of avondbezorging.

  • Retourneren & Ruilen

    Wanneer u een product wilt ruilen, kunt u een email sturen naar klantenservice@itennis.nl. Vermeld daar het artikel wat u retourneer en het artikel wat u er voor terug wilt. U ontvangt dan van ons een bevestiging en reserveren wij het product voor u.

    Artikelen dienen geretourneerd te worden:

    • binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling
    • ongebruikt
    • Op eigen kosten (gefrankeerd), ander is iTennis genoodzaakt € 14,- in rekening te brengen.

    Wanneer u een product wilt ruilen, berekent iTennis voor het alsnog opsturen eenmalig geen verzendkosten. Uitzondering zijn outletartikelen, daar zijn alle verzendkosten voor eigen rekening.

    In onze winkel kunt u uw bestelling kosteloos terug brengen of ruilen. (lierweg 61, 2678 CT, De Lier).

    Producten die custom made gemaakt zijn, zoals bedrukte tennisballen kunnen niet geretourneerd worden. Wanneer een racket door iTennis bespannen is en geretourneerd wordt. Zullen de kosten voor de bespanning plus bespanloon in rekening worden gebracht.

  • Garantie & Klachten

    Wanneer je niet te vreden bent of een product voldoet niet aan je verwachtingen dan horen wij dat graag. Neem contact met ons op en wij gaan er alles aan doen om om klacht te verhelpen.

  • Bekijk uw orders

    Al uw orders kunt u gemakkelijk terug kijken. Gebruik uw accountgegevens om in te loggen en ga vervolgens naar mijn orders.